Rött i juletid

På lördag blir det julfest, och det är knytis så jag ska stå och rulla köttbullar imorgon.
Temat är även att man ska ha på sig något rött, och eftersom rött varken passar mig eller är en favvis i min garderop så äger jag helt enkelt inget rött.
 
undantag:
  • en frölundatröja
  • ett par pyjamasbyxor
  • min rödluvan-dräkt
så det blir nog att dra på sig svart och istället köra på lite röda detaljer så som nagellack, örhängen och läppstift.
Tycker dock inte jag passar så bra i rött läppstift, så här i min ensamhet springer jag runt och testar lite...
 
 
Det ska bli väldigt skoj med julmat eftersom vi åker bort över jul och inte ska fira det. Men förutom det har jag nog inte fattat att det är fest och vi ska supa, men jag får försöka tagga till.
 
Blir dock jobb till helgen, så får försöka chilla lite på det så jag slipper gå runt o må dåligt på söndag!

Kommentarer
Postat av: Tia

Inte rött läppstift... Det finns väl röda kläder här hemma ;)

Svar: mm men orkar inte åka dit/vill inte ha rött på mig ändå...
Matilda

2013-12-13 @ 18:34:51

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0