onsdag

Dålig uppdatering idag, så här kör vi en snabb genomgång av dagen.
 
Lukas skulle vara ledig idag, eftersom han jobbar natt nu.
Så vi hade en mysig frukost, satt i soffan och målade mall till pepparkakshuset, och sedan var Lukas tvungen att ringa lite samtal.
 
Det slutade med att han fick åka iväg (och jobba ändå) för att hämta lite nycklar eftersom han bodde närmast, nycklar som de behövde nu när det jobbar.
Jag åkte med, och gick lite i affärer medans Lukas jobbade. Sedan åkte vi och åt lunch på Max, och tog en sväng förbi Maxi och köpte grejer till pepparkakshuset vi ska bygga.
 
Sedan åkte jag iväg och fikade med Amanda. Var skoj att catcha upp lite, för det var länge sen vi sågs!
 
Och nu är jag tillbaka hemma igen, har käkat middag och tänkte ta en titt på arbetet. Är jag nöjd skickar jag nog in det, så jag kan ta det lite lugnt nu innan nästa kurs börjar på måndag.
 
Eftersom jag är hemma ensam tänder jag lite ljus och försöker mysa ner mig i soffan så jag inte ska känna mig lika ensam. Hur fan pallade jag att sitta själv varje kväll när jag var singel? är ju skittråkigt...
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0