How long will I love you, As long as stars are above you

Godmorgon.
Idag är Lukas ledig, eftersom han jobbade natten och kom inkrypandes någongång. Vet inte ens vad klockan var för jag sov, och vaknade bara till när han försökte få plats bredvid mig som tagit över hela sängen.
 
Vi pratade om att baka pepparkakshus, men jag kom precis på att vi inte har någon kavel... vi pratade om att låna en från mamma o pappa men det har inte blivit av än.
Vi får väl se om vi löser det på något sätt ändå, eller om vi helt enkelt får ta det en annan dag.
 
Senare i eftermiddag ska jag in till stan och mysa med Anna och Carro.
 
Och det är mina planer för dagen. Nu ska jag fortsätta på min kopp kaffe och njuta av att jag är klar med denna kursen. 
 
 
 Fin låt!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0