Home sweet home

Vi kom hem halv två på natten mellan lördag och söndag, och sedan jobbade jag hela dagen igår.
Idag har vi tvättdag och tvättar alla kläder vi hade med oss. Ett bra sätt att få packat upp hyfsat fort.
Vi gick ner till ica och köpte go-frukost eftersom kylen är tom, det blev nybakat bröd med heta räkor i aioli, skinka och ost. Mums! och så gott kaffe till det.
 
Lukas har köpt ett x-box med 31 spel av en kompis. Jag hittade ETT spel i den högen som var roligt. Need for speed. Tyvärr kunde man bara spela en i taget på det, vilket är ganska tråkigt. 
Så idag håller Lukas på att lära mig spela fifa, jag börjar i alla fall få lite flyt nu. och det är faktiskt ganska kul, fast inte need for speed kul!!
 
Lukas stack iväg för att klippa sig, så jag tänkte kika igenom bilderna från resan och slänga upp ett inlägg med dem om internetet vill sammarbeta. I så fall kommer det upp strax!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0