hemmastudier

De senaste föreläsningarna så har lärarna livestreamat för distansarna.
Det har känns lite mysko för oss som sitter där, för lärarna måste upprepa allt vi säger i sin egna microfon så distansarna ska höra frågan. Men jag kan tänka mig att det är skönt för distansarna att för en gångs skull faktiskt se ett ansikte bakom rösten som de oftast bara hör. 
 
Idag tänkte jag i alla fall testa mig på detta. Sovmorgon, en kopp kaffe och ägg på kokning, nu får vi bara hoppas att livestreamingen funkar för mig också!
 
Lukas jobbade nämligen natt så han är ledig idag, och idag var min längsta dag i skolan, så jag tänkte att jag kan skippa tiden som det tar för bussen i alla fall (två timmar) och se föreläsningarna här så kan vi passa på att umgås lite också!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0