Heldag med syrran

Har haft en heldag med JoJo, vilket har varit väldigt mysigt! 
Vi gick på stan en sväng, handlade lösgodis till resan, såg en film och åt lunch och sedan färgade vi ögonfransarna.
Varje gång vi ska ut och resa gör vi det, och varje gång förväntar vi oss världens skillnad, men varje gång så syns det typ ingenting.
 
Sedan bakade vi pepparkakor och glaserade dem. Glasyern blev jättedålig och hård, så man kunde typ ta den i fingrarna och forma den och sedan trycka på den på pepparkakorna...
 
Nu åkte hon precis hem, och Lukas är kvar på jobbet och jobbar över så jag försöker underhålla mig själv vid datorn. Jag ska nog skicka in mitt arbete och sedan sätta på en film.
 
4kg godis... den största godispåsen kassören sett! Han såg något chockad ut när han slog in den i kassan!
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0