tjoo

Åh jag är så glaaaad! :D
Caroline åkte med mig in till Göteborg och tittade på lägenheten. Vi var väldans tidiga och stod utanför i en hel evighet innan klockan blev nio.
Lägenheten var jättefin, och fräsch, och jag vill bara börja flytta in och fixa och greja med den!! 
Imorgon ska jag in och skriva kontrakt. 
 
Efter vi tittat på lägenheten vandrade vi lite i nordstan, och sedan tog vi en kaffe på espresso house.
Efter kaffen gick vi och åt en sallad på Paprika. Väldigt mysigt! 
 
Nu ska jag försöka packa lite här hemma, och sedan blir det bröllopsplanering på ett fik med Annelie som ska gifta sig i maj. Jag och Jasmine på jobbet ska vara serveringspersonal! 
Full fart idag!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0