If you're lost and alone, or you're sinking like a stone, carry on

Höll på att skriva ett sjukt deppigt inlägg förut. Var så seg, och hade inte alls lust att jobba.
Sen tänkte jag "äsch vafan Matilda, ryck upp dig" Så jag stängde ner skiten, satte lite go musik i öronen och tog en långpromenad i vårsolen. 
Bra gjort, för nu mår jag mycket bättre (och har inte ens något emot att gå till jobbet längre). Haha, knäppt va lite frisk luft, och att röra på sig kan göra för ens humör.
 
Ska försöka fixa någon lunch/middag att ta med till jobbet, och sedan sätta på lite smink. Sen kör vi jobb hela långa kvällen! :)
 
 Denna låten sjungs om och om i mitt huvud just nu. Tycker bara den är så go, och tycker ni kan få lite gohet i er också!
 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0