Fredagsmyg!

Jag fick sovit tre timmar natten till igår, och sedan tio timmars jobb. Ni kan ju gissa att jag var ganska trött på kvällen!
Så det blev myskväll med syrran. Vi spelade Guitar Hero, var asdåliga eftersom det var så länge sen sist.
Käkade god mat! Förrätt en räkröra på baguette, och varmrätt tacogratäng. Knäpp kombo!! Men goda grejer!
Sedan hade vi köpt chips och dipp och jag hade tagit med mig godis. Men vi rörde inget av det för vi blev så sjukt mätta!
Vi kollade på Django. Bra film, men waaaaaay too long, och lite knäpp!
 
Mysig kväll hade vi i alla fall!
Idag ska vi träna. Blir fjärde gången för mig denna veckan! Är nog personligt rekord!!
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0