everything's coming together...

Gud vilken lång dag det känns som att det vart! 
Jobbat sedan i förmiddags, och nu sitter jag här helt stirrig i soffan.
Längtar efter att sova, men har en känsla av att så fort jag lägger mig i sängen kommer jag vara klarvaken.
Och imorgon är det väckning klockan fem. skoj!
 
MEN (!!) det verkar som att allting annat löser sig (peppar, peppar) Jag får lämnat ifrån mig denna lägenheten till 1 maj, och jag slipper dubbla hyror! tjo!
Lägenheten ska besiktigas på måndag, så fredag får bli packa/ ringa runt till elbolag och hemförsäkring och fixa allt sånt där (Hoppas på att det också löser sig) och söndag får bli städdag. 
Crazy, hur ska man hinna...?? 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka I-land problem, lucky You! <3

2013-04-25 @ 00:30:42

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0