"Du efter plugget, det fixar dig alltid. Du efter plugget, det löser sig nog"

Efter lite övertalande av mig själv åkte jag en snabbis till gymmet imorse.
Det var skönt, men jag var inte så himla duktig. Bättre än inget dock!
 
Efter det åkte jag hem till päronen och lånade duschen, vill ju inte smutsa ner allt för mycket här nu när vi har städat. 
Sedan kom fastighetsägaren förbi och hade besiktning. Han gick och hummade för sig själv, bockade i rutor på en lapp och skrev små anteckningar. Frågade typ tre frågor, och sedan gick han...
Jaha? 
Och när jag frågade om när nyckeln skulle överlämnas fick jag ett luddigt svar som jag tolkar som att det är lite upp till mig själv..? hallå?? 
 
 
Äsch, nu ska jag iväg och jobba strax, så det löser sig nog imorgon eller nått...
 
(och förlåt om det enda jag tjötar om är flytten, men det är allt jag tänker hinner tänka på just nu) 

Kommentarer
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Skönt att gymma! :)

2013-04-30 @ 10:26:42
URL: http://babustylee.webblogg.se

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0