1 April, äntligen vår! (Pepper, peppar)

Dagen började med att HELA familjen åkte och tränade. 
Vi körde på rätt bra tror jag eftersom jag känner av lite i ruggen redan!
 
Efter träningen åkte jag hem och duschade, och sedan åkte jag upp till familjen igen och satte mig i solen på altanen. Mina mostrar kom och vi satt och chillade i solen ihop, åt kladdkaka som Johanna bakade, och sedan "påskmiddag".
Mysig dag!! Och sjuuuuukt härligt med lite sol. Det brände t.o.m lite när man satt i lä!
Avslutade dagen med jobb, och kom precis hem.
 
Imorgon bitti har jag ÄNTLIGEN bokat tvättid. Idag använde jag stödstrumpor på jobbet för jag har verkligen inga andra rena. Det är inte okej hur stor min tvätthög är!!
Så väckning klockan sju. Yiha! Ska nog försöka gå och lägga mig snart....
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0