you can't fly unless you let yourself fall

Hade bestämt mig för att gå till fikan.
Jag menar det vore ju puckat att ta bilen när det tar max fem minuter och jag måste betala för parkeringen.
Problemet var bara att det regnade ute. "Men jag tar paraplyet" tänkte jag.
Dock gick inte den planen så bra. Mitt paraply var puts väck! Letade i alla mina väskor, utan framsteg.
Måste ha förlagt det någonstans. Antingen hemma hos päronen eller på nått café eller tåg eller nått.
Borta var det i alla fall.
Men jag trotsade regnet, och kom fram lite blöt i håret. Inte så farligt lixom.
 
Dock var det värre när jag skulle hem. Regnet hade ökat till det dubbla, och nu blåste det också.
Kom hem looking like a wet dog. 
Men nu har jag myst ner mig i lite torra varma kläder och det känns bra igen.
Fikan var väldigt mysig, och lätt värt det! 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0