Söndags-bio

Kom precis hem efter en heldag på stan.
I morse (vaknade kvart i elva, men det var morgon för mig eftersom jag var uppe så sent) så vandrade jag in och tog en fika med Anna och carro och deras kusiner.
Väldigt mysigt! När vi suttit och pratat i två timmar kom familjen och hämtade upp mig och vi åkte in till Göteborg.
Tanken var att vi skulle gå på liseberg, men eftersom det blåste och regnade så bestämde vi oss för middag och bio istället.
Det blev Grannpatrullen (The watch) en konstig men ganska rolig film.
Vi ville se på Magic Mike, men det fanns inga bra platser på den, så vi tog grannpatrullen och skulle få sitta två och två på raderna över varandra, men vi hamande på olika ändar av raderna, så tror inte hon i kassan fattade vad vi menade. Då hade vi ju lika gärna kunnat gå på Magic Mike och sitta likadant... 
Men men, nu fick vi se en annorlunda film i alla fall!
 
Har ni tråkigt och vill ha något att titta på så kan ni ju se denna,
men annars är det la inte en film jag direkt rekomenderar... 


Bilderna är tagna från google.
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0