Peppad för maskerad!

Jag är lite konstig på ett sätt (okej fler än ett sätt, men nu syftar jag på en speciell grej), för när jag börjar tänka på något så snöar jag in mig jättemycket på det.
Jag kan sitta och googla saker huuuur länge som helst.
Så var det när min kompis Anna pratade om att ha halloweenfest.
Direkt dagen efter satte jag mig och googlade saker jag skulle kunna vara. Jag gjorde till och med en mapp där jag sparade ner bilder på förslag.
Och länge, länge har jag tänkt på att det vore kul att ha en peruk som man kan slänga på när man ska på maskerad, så jag gick in på tradera och började buda på peruker! haha!
Det slutade med att jag klickade hem en för lite mer än en vecka sedan.
Så igår dump den ner i brevlådan. 
Jag skuttade runt här hemma i min fina peruk, och var lite sådär löjligt glad. 
Nu vet jag inte ens om jag kommer kunna gå på festen. Så himla typiskt! haha! 
Men det kommer ju fler fester, och jag får väl se till att ordna en maskerad nästa gång istället! 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0