Fre.. nej torsdag

Hallå där!
Jobbade tidigt pass idag. Känns ganska gött när man jobbat åtta timmar och man får gå hem, och klockan är bara två!!
Efter jobbet åkte jag och handlade lite, och så tog jag drive thru på donken på vägen hem för jag var så sjukt hungrig att jag knappt kunde tänka. Man får ju passa på nu när man fått lön och allt!
 
Nu är jag dock proppmätt, men ändå trycker jag i mig en massa naturgodis.
Tror typ att det är fredag idag. Blir lite besviken när jag kommer på att det inte är det sen. 
Men men, what to do??
 
Vet inte ens vad jag ville komma fram till med detta inlägget, men nu ska jag fortsätta plugga högskoleprov-grejs!
(Känns som att det är allt jag gör nu för tiden. Jobbar, pluggar och äter.)

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0