Det går framåt...

Gud vad jag har räknat matte idag! känner mig riktigt bra. Haha fast så fort jag tänker att "Ja men detta var ju jätte lätt, det kan jag!" så kikar jag i facit så är det fel bara för det! 
Men jag känner att jag börjar få tillbaka grunderna och tänket i alla fall! och det känns väldigt bra.
 
Ringde och pratade med en om vaccination. Eller vi mer typ tjabblades med varandra kändes det som.
 
Jag: Jag har tagit TBC sprutan när jag var bebis, så jag undrar om man behöver ta den igen
Hon: När är du född??
Jag: 1991
Hon: Då har du inte tagit TBC
Jag: Jo men..
Hon: Man slutade ta den år "när det nu var"
Jag: Ja, men jag är halvfinsk, så jag fick den när jag var bebis
Hon: Jaha
 
Hon ville verkligen inte tro på mig och lät jätte skeptisk.
Men jag ska nog åka dit och ta lite stelkrampsspruta imorgon i alla fall tror jag. 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0