dagen blev helt omvänd

Dagen började med att jag kände mig i tipptopp form. 
Sminkade mig lite extra, njöt av att det var fredag och så vidare. Efter en timma på jobbet började jag må dåligt. Illamående och magen värkte. kändes som om jag behövde gå på toa konstant.
ytterligare en timma senare gick jag på rast i hopp om att jag skulle må lite bättre om jag fick sitta ner och få lite mat i mig. Det blev inte bättre. Magen gjorde ont och jag kände mig slö och snurrig i huvudet. 
Fick kommentarer av att jag såg trött ut, men jag gick ner igen för att försöka jobba lite till.
Jag är inte den som åker hem i första taget. Men det slutade ändå med att jag gick hem lite senare.
sedan dess har jag suttit på min säng. Kollat några avsnitt glee och bara varit. Mår lite bättre nu i alla fall. Undrar vad det var förnågot, och hoppas på att det inte kommer tillbaka!! 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0