But they all think I'm crazy but to me it's perfect sense

Igår var det jobb hela dagen. Full fart var det oxå, fredag som det ju var!
Efter jobbet körde jag och köpte pizza som jag tog med mig hem till syrran där vi tittade på film.
Mysigt!
Dock tror jag att jag ska jobba idag med, fast det ska jag ju inte, så jag sitter här och försöker övertala mig själv om att jag är ledig!
 
Fick ett brev om att boken jag ställt mig på kö för på biblan har kommit. Så får la gå och hämta den idag!
Det är en bok om högskoleprovet. Vi får se om den är till någon nytta!
 
Ikväll är planen utgång! Vet inte vart än, vi är lite långsamma i planeringen, men vafan jag är ledig så vad spelar det för roll?? Jag ska få träffa båda mina flickor och det är det viktigaste! :)
Nästa helg kommer även Marcus hem och då blir våran lilla grupp fullbordad, även om det bara är för någon dag!
 
Det är inte lätt att bli vuxen när alla flyttar omkring, jobbar och pluggar på olika ställen och olika tider. Men vill man så går det att få ihop saker ändå! Det gäller bara att planera och prioritera lite! <3

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0