and with words unspoken, I still understand

Vi hade en rolig utekväll igår!
Vi satt och drack några glas på Viktorias, sedan gav vi oss ut på en promenad i regnet.
Dansade på partybåten, och åkte hem ganska tidigt!
 
Idag har jag inte varit särskillt bakis, men har ändå haft en bakisdag. Kollat på serier, käkat massa onyttigheter, och inte lämnat lägenheten en enda gång.
 
Fick precis reda på att en kille som gick ifrån min förra skola har hittats död. Fruktansvärt obehagligt är det.
Han försvann i Tisdags, och även om jag inte kände honom så har jag gått och tänkt på det från och till.
Så sänder en liten extra tanke till hans familj och vänner som troligtvis inte har det så lätt just nu.
 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0