hm...

Trött som bara den. Vaknade till och från hela natten. Sedan upp kvart i fem, skrapa rutorna på bilen för andra morgonen i rad, och iväg till jobbet.
Nio timmar senare tuffade jag hemåt igen, solen skiner som aldrig förr.
Varför är det ofta så att kalla frostiga mornar blir till soliga underbara dagar?
I alla fall så dem två sista timmarna på jobbet gick så sakta att jag bara kände för att rycka tag i någon och skaka tills tiden gick lite fortare. Som om det hade hjälp lixom...
 
Nu fick jag en avisering om att mitt Nellypaket redan kommit! Undrar om det är bägge klänningarna där i!?
Får nog bli en liten promenix i det fina vädret bort till posten!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0