That's the way, aha, aha...

Ciao!
Blev tidig morgon på jobbet, men slutade även tidigt, så det gjorde inte så mycket!
Efter jobbet gick jag och köpte solkräm inför Florida. Eftersom jag ska jobba utomhus i solen hela dagarna så fick det bli 50+ solkräm. Har nog aldrig använt så hög faktor någonsin innan. Tror mamma blir lite stolt nu...?
 
Jag bränner mig inte så ofta, och använder gärna så låg faktor som möjligt eller ingen alls eftersom jag gärna vill bli så brun som möjligt när jag är utomlands. 
Men denna resan är ju inte riktigt till för solning, och om jag bränner mig så kommer jag antagligen få ful bonnabränna ändå, så jag kan lika gärna köra på ordentliga grejer! 
 
Tänkte försöka packa inför helgen som ska spenderas i Kalmar, men jag kom inte så långt eftersom jag tappade inspiration. Jag vet ju inte ens vad vi ska göra eller vad det är för väder, då är det svårt att planera kläder! 
Tar det senare helt enkelt! 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0