Sweet home Alabama

Idag missbrukar jag idomin. Springer runt med flagniga, vita läppar och ser galen ut.
Men jag bryr mig inte, för jag klarar inte av torra läppar!!
 
Nu börjar jag bli så nervös inför resan att jag har svårt att sova på nättern. Får försöka lugna mig, för det är ändå ganska långt kvar! Kändes lite jobbigt att jag hade sista jobbpasset med Jasmine idag innan jag åker.
Jag menar jag kommer ju tillbaka, men det känns ändå lite trist!
Fast inte om man jämför med hur peppad jag är inför att åka!
Men bara tanken på att stå där och krama familjen hejdå gör mig tårögd... Ingen mascara för mig då inte! 
 
Nej, nu är jag så hungrig att jag inte vet vart jag ska ta vägen, så jag ska försöka slänga ihop en tacopaj!
(Fast får nog äta nått annat medans jag håller på med den, för så länge kan jag inte klara mig utan mat) 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0