sista minuter shopping

 
Helt plötsligt ringde mamma och frågade om vi skulle åka och titta på skor.
Jag behöver skor att ha med mig på resan, vandrarskor som är lite högre och som går bra att jobba utomhus i.
Så iväg åkte jag, och med en halvtimma kvar tills butikerna stängde provades det skor. 
 
Jag hittade ett par, och mamma köpte också några eftersom det var 70% rea.
Mamma hade bestämt sig för att hon ville bidra, så jag slapp köpa dem själv.  (TACK mamma!!) 
 
Sedan hamnade vi mitt i världes regnskur, och blöta gick vi in och handlade lite.
Kanelbulle och te blev det nu såhär framför några avsnitt av Pretty little liars.
Nu har jag sista avsnittet på säsongen kvar att se på, och sedan ska jag sova.
Om jag kan somna, för just nu är det grymt spännande, och det känns som att avslutet kommer bli lite läskigt!
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0