one day when the sky is falling

Nu har vi bokat sistaminuten biljetter ner till Kalmar, så imorgon efter jobbet åker jag och Anna ner för att hälsa på våran kära Caroline. Är på väldans bra humör, både diskar, packar och målar naglarna. okej inte samtidigt (hade inte blivit så snygga naglar då...) men jag gör lite här och lite där.
Provar kläder, bestämmer mig, ångrar mig, funderar på vad man behöver ha med sig.
 
Det känns som när man var liten och skulle sova över hemma hos en kompis. Man packade sin lilla väska med saker, och även om man tänkte flera gånger om vad man behövde ha med sig så glömde man alltid något.
Okej att det kanske inte gjorde så mycket... men så känns det nu. Vad fasen behöver jag ha med mig egentligen? Det är ju bara två dagar, men ändå känner jag för att packa ner hela mitt hem och ta med mig.
Jag kan inte bestämma exakt vilka kläder jag ska ha vilken dag. Jag går så himla mycket på mitt humör när jag vaknar just den dagen. 
Men jag får väl göra ett undantag, för jag får inte plats med hur mycket som helst i väskan jag ska ha med mig, och det är jobbigt om den blir för tung... 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0