nerverna spökar i magen!

AAAAAAHH!!!
om en vecka, EN fucking vecka, åker jag!
Eller jag är redan på väg!! iiih, är så nervös att jag spricker!
Har nu officiellt börjat packa min väska. Men det svåra är VAD ska man egentligen packa??
Än så länge har jag packat en hel påse med schampoo, hudkrämer, tandkräm osv.
Skorna, två par klumpiga skor som typ tar upp halva väskan! och mina två par jeans som tar upp en fjärde del.
Har nu alltså typ en fjärdedel kvar av väskan att packa resten... haha nej riktigt så illa är det inte, men det känns typ så.
Har rensat igenom min tröj-låda och sorterat i kategorierna "Ta med" "kanske" och en hög som åkte tillbaka ner i lådan under rubriken "Inte".
Hittade även ett linne som åkte in under rubriken "kasta" 
 
Tanken "ska du flytta in eller" dök upp i mitt huvud när jag slängde ner burk efter burk i min "schampoo och hudkräms-påse" eeh ja jag ska ju typ det, kom jag på sen!
This is CRAZY!!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0