längtar....

Idag fick jag veta att det kommer vara två andra volontärer i Florida samtidigt som jag.
Blandade känslor om det faktiskt!
Jag trodde först och främst att det skulle vara fler, kanske fem i alla fall.
Men på ett sätt är det positivt. Det betyder att jag får chans att hjälpa till mer, och att jag får uppleva fler saker.
På ett sätt känns det synd. Större chans att träffa folk man kommer bra överens med när det finns fler "att välja på", och risken är att det kanske blir väldigt mycket att göra till skillnad mot om det varit fler volontärer som hjälpts åt. Men det är ju svårt att avgöra nu innan, och jag tror i vilket fall som helst att det kommer bli grymt, och jag längtar så jag spricker!!
 
Blev dock lite smått nervös igår när jag tittade på svenska hollywoodfruar, och Gunillas "hjälpreda" från sverige inte fick komma in i landet. Sedan visade det sig att det var för att hon inte hade en retur biljett. Vilket jag ju har. Och jag har visum och allt sånt annat också så det borde inte bli några problem!! 
 
På tal om Gunilla, vem fan vill ens jobba för den hemska människan?
och när man fick se klipp från nästa veckas avsnitt så såg det ut som att hon kastade ut tjejen igen.
Inte lätt att försöka göra rätt för sig när man jobbar för en pedantisk perfektionist som tror hon kan allt bäst i världen...

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0