Kalmar

Tåget upp till Kalmar flöt på ganska bra. Vi flummade, var lite störiga med våra skrattattacker, och åt godis.
De sista timmarna var lite sega, men när vi äntligen kom fram stod Carro och väntade på oss på stationen.
 
Vi gick hem till henne, och satt och pratade ett bra tag innan vi gick och la oss.
 
På Lördagen hade vi världens dimma. Efter en lugn frukost gick vi hemifrån runt tolv, och sedan blev det shopping för hela slanten. Skor, halloweensmink, skärp, tröja och en massa andra småsaker köpte jag.
 
Vi åt lunch på en mysig restaurang och åt sedan middagen hemma hos Carro.
Tacos, och sedan godis vin och cider.
Efter en hel del dricka sminkade Anna sig helt plötsligt till en katt. Sen ville hon sminka mig med, och när hon skulle sminka Carro ville hon vara en tiger.
Då spårade det... haha!  Bilderna får berätta resten!
 
På söndagen blev det några få affärer, sedan satt i och mös på ett café länge.
Sedan vandrade vi hem till Carro och åt tacorester innan Anna och jag  skulle med tåget hem.
Det första tågen var smockat, men det var bara en timma, sedan skulle vi av och byta i växjö.
Det tåget var bättre, men tiden gick så grymt sakta!! (som det alltid gör när man vill hem)
 
Sedan blev vi sena för vi fick stanna och vänta på andra tåg, så när vi kom fram till Göteborg fick jag springa. Tre minuter tills min pendel skulle gå. Höll typ på att dö för all packning vägde så mycket!
Men jag hann, och fick komma hem jag också!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Myyyysigt!!!!
åh du tyckte den bilden där ja e tiger med femtio hakor o inget linne e smickrande eller?... haha

Svar: Haha jaa!
Matilda

2012-10-22 @ 16:44:54

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0