höst

God morgon!
Igår hade jag en mysig dag med familjen.
Vi var ute och åt middag för att fira mamma, som fyller år på lördag, men på lördag har vi massa annat för oss, så då "hinner" vi bara med en födelsedags fika!
 
Idag jobbar jag mitt näst sista pass innan jag åker. Jag är typ nervös... haha!
Fast det är nog mer för resan än för jobbet.. men ändå!
 
Idag är det verkligen höst ute. det regnar, är grått och blåser jätte mycket!
Det får en ju inte direkt att vilja lämna lägenheten! Men samtidigt kan man lika gärna jobba när vädret ändå suger!
Ska bli skönt att få komma till lite värme snart. Speciellt eftersom vi inte ens hade en rikitig sommar i somras!
 
Nu blir det frukost, och sedan jobb! 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0