But when I see you haning about with anyone, It's not unusual to see me cry

Något har hänt med mina knän!!
Igår när jag vaknade så gjorde det helt plötsligt skit ont när jag böjde dem.
alltså att bara böja lite är okej, men att sätta sig på huk, och sedan speciellt att komma upp gör skitont.
Att sätta sig ner på en stol gör ont, att gå i för höga steg i trappor gör ont...
Antingen har jag överansträngt dem eller nått, eller så är det nån förkylning som har satt sig i lederna typ.
Det är i alla fall kvar idag också! suck.
Hoppas på att det är borta imorgon, för jag skulle vilja gå och träna.
 
Det var inte lätt att jobba igår kan jag säga. Man lyfter ju ganska mycket saker, och att inte kunna lyfta med knäna känns sådär. Det är ju risk att man skadar ryggen istället. 
 
Idag ska jag försöka plugga lite inför högskoleprovet som är på lördag. Sedan ska jag jobba i eftermiddag!
Har bara fem arbetspass kvar!! Gaaaalet! 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0