Todaaaaay

Japp idag har jag haft en heldag med mamma.
Vi började med frukost, jag vandrade hem och vi satt och åt ihop.
Sedan åkte vi iväg till gymmet. 
Hem och duscha och iväg till affärer. Hem och åt lunch.
Sedan iväg till Ikea.
 
Det är min dag i snabba drag.
 
Hur svårt kan det vara att hitta ett vitt sidenband föresten??
Har varit runt överallt!
Seriöst. Jag var inne i en syaffär, mätte upp hur mycket jag skulle behöva och gick fram till kassan och frågade hur mycket det skulle kosta. 120 kr.
Neeeeee, jag tror inte det. För en maskerad lixom.
Får lösa det imorgon istället!
 
Nu är jag vrålhungrig och ska äta. Chili con carne blir det! mums!
 
Ha det gött, haj!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0