poff så föds en idé

Satt här och kände mig helt hopplös.
Inget sidenband i sikte, hur gör man då en "miss universe banderoll"?
Sedan sa Carro att jag kunde klippa sönder ett gammalt lakan.
 
Eftersom jag inte har så många lakan så var den idén ute ganska snabbt, men med den idén i huvudet började jag rota runt. Plötsligt höll jag i en gammal "klänning" som jag aldrig använder.
Dock grå (ville ha vitt), men vafasen. När man är i en nödsituation har man inte tid att vara kräsen! 
Fram med strykjärnet. Typ andra gången jag använder det sedan jag flyttade in. Fram med sax, och sedan var det bara att klippa.
 
När det började likna något var det bara att börja måla bokstäver.
Jag plockade fram gamla tidningar, och när jag målat färdigt var det fram med saxen igen. Pilligt, men skoj!
Det är ju sånt här jag gillar att sitta och greja med!
 
Resultatet blev faktiskt godkänt! jag är nöjd!
Nu är det bara sminkningen som jag ska få till imorgon också så kan nog detta gå vägen!
 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0