Nedräkning

God morgon.
Har redan svårt att sova på nätterna.
Eller att somna är inget problem, men jag vaknar hela tiden.
Typ som att jag har en tid att passa som jag verkligen inte får missa.
 
Åh jag är så taggad!! Tittar på mobilen och en 2:a stirrar tillbaka. Två dagar. Inte idag, inte imorgon, men natten till söndag!! aaah!
 
Men först har jag två fullspäckade dagar framför mig!
Idag blir det fix inför kvällens maskerad. Raka menen och sånt skoj. Sedan ska jag träffa Carro och vi ska köpa dricka, och även en present till Julia som fyller år. Sedan bär det av hem till Anna där festen ska vara. 
Där ska vi sminka oss ihop. Skoooj!
 
Sedan imorgon fyller mamma år, så då ska farmor och farfar o så komma och fika, och jag ska mysa med allihopa.
Sedan (aaaah) åker jag!! 
 
Mitt i detta ska jag även försöka komma fram till om jag packat färdigt...
Tror resväskan är hyfsat klar, men jag har ingen ordentlig koll!! haha!
Handbagaget däremot måste jag ta mig en ordentlig titt på! 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0