Dag 7 Florida

Idag är det en veckan sedan jag kom!
På ett sät känns det som om jag varit här längre, på ett sätt inte.
Idag har varit en bra, men väldigt väldigt lång dag!
 
Vi var inne hos björnarna och städade. Solen stekte som aldrig förr (i alla fall som aldrig förr sen jag kom hit)
och vi plockade björnbajs. Typ elva hinkar (och det är inga små hinkar vi pratar om nu, utan typ dubbelt så stora som vanliga hinkar man har hemma när man städar och sånt) fulla med bajs.
Sedan släpade vi grenar. Gigantiska grenar, små grenar, och björnarnas bur är gigantisk så det blev en hel del släpande!!
 
Sedan var det "guidad tur" runt sanctuaryn, och jag fick gå med! yippie!
I have some photos for y'all!
Jag fick höra berättelser om hur djuren kommit dit, och veta mer om stället. Det var kul, och väldigt skönt att få ta det lite lugnt efter allt släpande i solen.
 
Efter turen var det back to work, och när vi skulle mata kattdjuren fick jag hjälpa till med några! iih!
Inga tigrar dock, men man måste ju börja någonstans! Det var häftigt i alla fall!!
 
Här inne bor fladdermössen

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0