dag 5 Florida

Så igår var vi iväg på puben en sväng.
Det var verkligen bara en sväng, för vi kan inte ha varit där i mer än en kvart innan vi åkte vidare.
Puben var väldigt liten, rökig och ganska ful ärligt talat, men nu har jag sett hur en amerikansk pub på landet ser ut i alla fall! 
Vi träffade i alla fall två kompisar till tjejerna på puben, och sedan åkte vi hem till dem och spelade ölspel.
Drack öl, pratade, och så. Kul kväll var det i alla fall!
 
Lite småtrött idag, men inte bakis i alla fall.
Lång dag på jobbet, men det var kul!
Känns bättre och bättre med engelskan för varje dag som går.
Jag hänger lixom med mer och mer på vad folk pratar om, slipper säga "Va?" sjuttio gånger, och så vidare.
 
Imorgon har vi en halvdag, och vi pratade om att kanske åka till havet efter jobbet. Så jag hoppas på bra väder, så jag kanske kan bli lite brun. peppar peppar...

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0