dag 25 Florida

The funny moment when you find yourself counting in english...
Japp, jag drömmer på engelska också! Och när jag slår mig eller något dåligt händer säger jag fuck eller ouch istället för typ.. aj!
 
Ibland blir jag lite förvirrad. Jag börjar räkna på engelska, sen kommer jag på migsjälv och byter till svenska, och då blir jag så förvirrad att jag tappar bort mig.
 
Idag har vi haft en bra dag. Jag gillar verkligen Kady, vi har kul ihop!
Idag åkte vi och hennes pojkvän iväg till Sebring och åt brunch. Vi åkte på lite ärenden, och sedan var vi tvugna att åka tillbaka för att jobba våran halvdag.
På vägen tillbaka såg jag en Gator!! (Aligator) Så himla coolt, så vi stannade och gick ut för att titta på den. Typ tio meter bort låg den i vattenkanten och slappade.
Jobbandet gick bra, jag matade min favorit Blizzard, Kady har låtit mig mata honom varje dag eftersom jag snart åker, och björnarna började bråka över sin mat.
 
Meet the skunks and the flying foxes!
Jag älskar skunkarna! När jag kommer in för att städa hos dem springer dem runt runt fötterna, och jag kan knappt gå någonstans utan att trampa på dem. Så när man står still så sniffar dem på byxorna och ställer sig på bakbenen och typ försöker klättra upp på mina ben. Så himla söta!!
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0