dag 20 Florida

En lugn dag idag, vi behövde varken mata tigrarna eller åka till Walmart och hämta grejer, vilket gjorde att vi kunde åka därifrån två timmar tidigare än vi brukar!
Imorgon är det halvdag, och efter vi är klara åker Alison hem till sin familj för att hälsa på, så jag och Kady kommer vara ensamma här tills på torsdag! Ska bli spännande att se hur det går!
 
Vi får se om vi kanske hittar på nått ikväll, just nu sitter vi och tittar på lite amerikansk fotboll på teven!
 
Några små detaljer:
 
# Mitt smeknamn här är "Sweden"
 
# Då och då blandar dem ihop vart jag kommer från, Sweden eller Switzerland! (Även precis efter dem kallat mig Sweden ibland...)
 
# Varje gång jag har på mig shorts eller linne och det är lite halvkallt och någon frågar om jag inte fryser så kommenterar tjejerna "She´s from sweden"  vilket tydligen förklarar allt... haha!
 
# "Kan du denna sången?"
"ja, borde jag inte det?"
"Jag trodde inte ni lyssnade på country i Sverige"
 
# Det låter tydligen som att jag är arg när jag pratar svenska...
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha! om de tycker att det låter som att du är arg, testa förklara ja må du leva låten för dem och se vad de tycker då! hahaha http://www.youtube.com/watch?v=sydQUn0RA2I kolla från 2 minuter!

Svar: hahah kul! :P
Matilda

2012-11-25 @ 19:46:24
URL: http://johannameh.blogg.se

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0