morsdag


gårdagen spenderades på jobbet, och sedan hemma hos marcus där vi grillade och tittade på melodifestivalen! Vaknade upp hos marcus i morse, bakis som satan. slappade i några timmar, och sedan var det hem för att fräscha upp mig snabbt. trodde jag skulle hem på morsdag lunch, men fick ett sms om att vi skulle ses på torget, så jag gick dit och när jag kommer fram får jag ett sms om att dem kommer bli en kvart sena. Yiha! Så där satt jag i solen, bakis och ville helst ligga i en soffa och dö! Vi käkade lunch och jag mådde lite bättre. sedan bar det av hem till farmor och farfar. där åt vi jordgubbar och glass! Resten av dagen har spenderats hemma goda malmös och pappa!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0