Om man ska krascha ska man göra det riktigt snyggt

Så idag jobbade jag altså dag istället för kväll.
Lite segt att komma upp i morse. Speciellt eftersom jag vaknade nån halvtimma-timma innan jag skulle upp och trodde att jag hade försovit mig.
Hatar paniken som uppstår när man vaknar i ett ryck och man försöker komma fram till vad klockan är, när man ska vakna och om man försovit sig eller inte.

Men jag kunde alltså somna om lite till.
Efter jobbet blev det att gå in och handla eftersom det ekade tomt i kylskåpet i morse när jag skulle äta frukost.

Så nu är det påfyllt igen.

När jag lagade middag gjorde jag kyckling inlindad i bacon som jag köpte i ett färdigt paket. På paketet stod det att man skulle lägga in hela förpackningen med kycklingen in i ugnen i 20 minuter.
Efter typ åtta minuter började det lukta skumt. När jag kika in så höll plastförpackningen kycklingen låg i på att smälta... bra där!

Men det löste sig tillslut, och efter maten kom mamma och Jojo och hämtade mig och vi åkte och tränade på ett flex pass. Det var typ streching och lite styrka och balans.

Nu har jag druckit min smoothie, och det var riktigt gott faktiskt! konstigt att man inte gör sånt oftare! det är ju grymt enkelt och nyttigt, speciellt nu när det snart är sommar!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0