Lovely Ledig Lill-Lördag

Första omgången tvätt är inne i maskinen. (Undrar hur många gånger jag skrivit detta på onsdagar nu...)
Och här sitter jag och ska äta frukost.
"Facebook har ju knappt förändrats sedan igår" tänkte jag
Nej, det är inte så konstigt, för jag gick och la mig efter midnatt, och bland det sista jag gjorde var att kolla fejjan, och nu är jag här igen, ungefär sju timmar senare. De flesta har nog bara sovit under den tiden...!


Idag ska jag tvätta, promenera till systemet och ladda upp lite inför helgen, och kanske försöka sola lite om jag hinner med det oxå. Sedan ikväll ska jag på tupperware party hemma hos mamma.
Jag hade inget val i om jag ville komma, utan så länge jag inte jobbade så skulle jag bara vara där. Det känns bara ganska 90-tal hela grejen. Men det blir säkert kul!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0