Kan vi bara stryka denna dagen, tack!?

Idag känns inte som någon bra dag. Vill bara krypa tillbaka ner i sängen och vara ledig hela dagen. Men nej jag ska jobba, och det ska jag göra även imorgon.
Och på midsommar ska jag jobba till fyra, och dan efter börjar jag jobba klockan nio. BLÄ!
Är inte alls bitter, nejdå.
Behöver tvätta håret, men jag är på för dåligt humör för att orka, och jag har ju ändå hatt på mig när jag jobbar, så vem bryr sig?? Jag gör det imorgon istället.
Har bestämt att imorgon är en bra dag, för då ska jag träffa Anna och Carro efter jobbet!

Nej ska försöka peppa till mig lite, så jag inte går runt och är sur på jobbet sen!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0