In the blink of an eye, I was falling from the sky

Igår åkte Carro och jag in till Göteborg och tittade på när alla fulla ungdomar fick sin alkohol beslagtagen av polisen.
Vi promenerade runt lite, fikade på condeco, och sedan var vi så trötta så vi åkte hem.

Vaknade efter en jätte konstig dröm att flera stycken försökte mörda mig. I min egen lägenhet.
Och så var det en råtta som bet mig flera gånger i fingret, så nu måste jag kolla varannan minut så att jag inte har ett sår. läskigt när drömmar känns så verkliga...!

Så när jag vaknade ur drömmen var jag tvungen att gå upp. Ville inte somna om och fortsätta drömma på den drömmen lixom. Så nu ska jag strax gå ner och hämta ut tvätten jag har slängt in, och hänga den på tork.

Så god morgon på er!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0