Det här ska bli den bästa dan i mitt liv

Åååh min söta syster är på bal, och jag är så avis!!
Längtar tillbaka så grymt mycket.

Det är galet hur jag först när hon gör saker som jag redan gjort för länge sen, fattar att jag börjar bli äldre.
Två hela år sedan är det som jag gick på balen.
Det bästa två veckorna i mitt liv än så länge. När man var lycklig varenda dag. Inte hade några läxor kvar. Chillade med klassen och längtade till studenten.

Annars är jag som lyckligast när jag är iväg och reser.
På en varm plats gärna. Där det inte finns några bekymmer, och de största vardagsbesvären är vilken solkräm man ska välja, eller vilken restaurang man ska äta lunchen på.
Eller helt enkelt minnena av en resa. Att titta igenom gamla bilder och plötsligt minnas något som man trodde man hade glömt...

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0