why can't this moment last forever more

Blev en lite bloggpaus där. Det var inte medvetet eller planerat alls. Blev bara så eftersom jag knappt varit hemma.
Igår var det jobb till ett och sedan åkte jag in till Göteborg där jag träffade Anna. Marcus missade tåget och kom en halvtimma senare. Så gick vi och fikade, och sedan kikade vi lite i affärer.

Sedan skulle Marcus på bio, och jag och Anna gick och åt thai. Riktigt gott vare.
Efter vi hade käkat och suttit och pratat i en evighet gick vi in i några fler butiker och sedan åkte vi hem.

Väldigt mysigt vare!
När jag kom hem gjorde jag mig iordning och sedan däckade jag direkt.
Många tidiga mornar och mycket jobb gjorde att jag kunde somna innan tio för en gångs skull.

Så idag har jag jobbar 6-12, och nu ska jag ha storkok och laga lasagne, och sedan ska jag ha storstädning och städa hela lägenheten, för imorgon får jag gäster!
Så det är la bäst att jag går ifrån datan och sätter igång nu... strax. Ska bara kolla fejjan igen först...!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0