we were moving mountains long before we knew we could

Någonting har hänt med min nacke. TYp nackspärr eller nått.
Kan inte vri eller röra huvudet ordentligt åt vänster. Det gör skit ont! haha!
Känner mig som en åttioårig tant.

Lampan i hallen slutade funka förut. Den blinkade en massa när jag tände den, och nu funkar den inte. Så jag får ta o köpa nya glödlampor.

Ute är det molnigt och tråkigt. Ingenting har gått som jag trodde att det skulle göra än då länge idag.
Så här såg min plan ut:

Vakna. Äta frukost och åka och gymma.
Duscha och ta en promenad i det fina vädret.
Och sedan jobb.

Så här har den istället sett ut:

Vaknade. Hade ont i halsen. Ont i nacken. Sket i gymmet. Duschade.
Åt frukost. Lampan gick sönder. Inget bra väder. Ingen promenad.


Jobbet sedan kommer ju bli av, och jag har ju fortfarande tid på mig att gå ut om vädret vänder. Men ändå. Känns lite smått misslyckat.

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0