Lördag it is!

Har varit iväg och handlat lite rosa stuff. Typ dricka till ikväll. Cranberryjuice. Tänkte göra lite casmopolitan-aktig välkomstdrink. Och lite godis, typ rosa o röda. Finns ju typ inget rosa godis!
Parthattar, sugrör och ballonger är redan inköpta.
Så köpte jag lite röd "hushållsfärg" som det så fint står på flaskan. Låter som att jag ska måla om fasaden eller nått!
Och lite bär o grejjer!

Så nu vet jag inte riktigt vart jag ska börja. Sitter här med beslutsångest om jag ska börja med att städa eller duscha. Kankse bäst att städa först eftersom man blir smutsig o så av själva städandet??

Men jag är trött i huvudet och orkar inte riktigt städa. Får la bara ta det värsta. Känns så onödigt att städa inför en fest där man ändå kommer smutsa ner en massa igen.

Nej nu får jag la försöka få lite gjort! tjaaah

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0