Jag dricker mjölk

Japp jag dricker faktiskt mjölk just nu.
Det kanske inte är en så stor grej för er, men för mig är det nämligen det.
Den enda gången jag drickert mjölk är i kaffe och möjligtvis om jag skulle få för mig att dricka oboy, men det händer inte så ofta det heller.

Men nu gör jag alltså det. Det är la inte direkt gott, men min mjölk har gått ut, och jag är trött på att hälla ut mjölk hela tiden, så jag tog mig ett glas.

Har lite små-ont i halsen och ber till gudarna (inte bokstavligen) att jag inte håller på att bli sjuk!!
För nu är det dags för en ny fullspäckad arbetsvecka, och på lördag ska jag ha min inflyttningsfest.
Så inga sjukdommar här tack!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag säger bara kanjang o echinachea.

2012-03-05 @ 19:29:51

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0