it's like ten thousand spoons and all you need is a knife

Nu är sommardäcken på, min gata sopades igår ren från små-grus, och fåglarna kvittrar ute.
Härmed förklarar jag det helt officiellt VÅR.
Jag vill bara dra på mig shortsen och linnet och kasta jackan. Men jag fattar ju lixom att det är lite tidigt. Tyvärr.
Tio grader varmare, och sedan är jag där. Jag lovar.

Fick solat lite till idag i alla fall. Men fortfarande ingen direkt inverkan. Vad är felet lixom?? Jag har ändå solat tre gånger på solarium oxå.. HALLÅÅÅ??

Men det enda som verkar vilja bli lite brunt är min mage. Och den ser man ju inte så mycket av just nu ändå...
Men jag antar att jag får hålla ut lite till på den biten oxå.

Sommar jag vill ha dig nuuu!!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0