Get your ass back home

Fredag, lönen har rullat in på kontot och jobb.
Vaknade vid sex någon gång första gången, och efter det vaknade jag flera gånger tills jag vid kvart över åtta inte orkade mer och gick upp.
Jag kan ta och kasta min väckarklocka. Behöver ju tydligen inte den längre!

Nu håller jag på att fixa frukost, och sedan blir det som sagt jobb. 11-20.15 är det som gäller idag.
Löning som sagt, så det lär bli full fart på jobbet.

Ska bli så fruktansvärt skönt att vara ledig i helgen! Men varför är det alltid så att när man har ledig helg så har man inget att göra medans när man jobbar helg så har man en massa planer??

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du kan ju följa med och leta klänning imorgon om du vill! Och på söndag kan vi äta middag om du vill, mamma och pappa ska iväg :)

2012-03-23 @ 20:11:16
URL: http://johannameh.blogg.se/

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0