bakis-söndag

Vilken kväll vi hade igår!
Efter jobbet gick jag och Cissi in och handlade.
Cissi hade förberett ett taco-fat med hackade grönsaker som vi köpte och så hämtade vi tårtan som Helena hade beställt. Sedan åkte vi hem till mig och gjorde oss i ordning och lagade maten.
Lite senare kom Helena och Johanna och vi åt och hade det mysigt.
Sedan blev det Melodifestivalen och vinet flödade.

Johanna och Cissi åkte hem, och jag och helena förfestade lite till innan vi åkte in till Gbg och Excet. Där dansade vi på schlagergolvet, och nån timma efter vi kommit så var det helt totalt smockat.
Vi skulle träffa några andra från jobbet och helenas kompis, men vi fick inte tag på nån av dem, så vi sket i dem och hade kul bara vi.

Här ser det ut som kaos, en massa massa disk som jag verkligen inte vill ta hand om. Så det får bli någon annan gång helt enkelt.

Senare är tanken att jag ska träffa Carro, och morgon är det jobb igen. Känner att jag inte fick särskilt mycket vila denna helgen... Men men!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0